Cantar de mi mesmu

16.00

Walt Whitman foi’l poeta de la llibertá y la inclusión: el poeta de les minoríes, y de les muyeres, y el de los desheredaos. Foi’l primer bardu modernu d’América y el cantor de la so democracia recién parida. Panteísta, xabaz y pansexual, místicu y llibertín, Whitman cultivó también l’autosuficiencia del trescendentalismu emersonianu, y foi  capaz de crear con too ello un canon poéticu y lliterariu optimista, vital ya inéditu, pa la so nación de munches naciones (la que, de siguío, diba ser llamada a dominar el mundo).

La lletra impreso nes páxines d’esti Cantar de mi mesmu ye la del país del gris oceánicu y los cazadores de ballenes; ye la lletra de la democracia moderna a les puertes d’una guerra, la de los llabriegos y el trigu, la de los algodonales; ye la lletra de les ciudades nacientes, y les mines, y  los tramperos; la de la tierra sagráo de los indios invadíos; la lletra de los güeyos ensin fondu de los gües, la del deséu calláu de les muyeres, y las de los esclavos y lo shomes llibres; ye la lletra de los colonos y les races; la lletra de los Creos y los sentíos; la de los cuerpos y les ánimes.

La prestosíasim traducción d’esti Cantar… fírmala Milio Ureta, y vien escrita n’asturianu centroriental. L’escritor ribeseyanu fainos el regalu de la más alta lliteratura americana, envuelta en papel de periódicu y papel de cera; vistida en pañu y en tela vichy. Y la llingua asturiana –con esti Whitman- ta en tiempo de festexar.

Tu que yá lo ties too lleío y entendío de Walt Whitman; o que quiciabes nun yeres allugalu más allá d’El Club de los Poetes Muertos, o’l desenllaz lliterariu de la cocina de metanfetamines de Breaking Bad… atiendi si almites conseyu, y da-y oportunidá a esti Cantar de mi mesmu que ties nes manes. Eso sí, tate al quite: vas nortiar más pelo bravo que pelo sabío, y sicasí, vas alcontrate nes fueyes… Llueu nos cuentes.

Categorias

Descripción

· Autor: Walt Whitman
· Traductor: Milio Ureta
· ISBN: 978-84-122634-6-6
· Formato: 15 x 21 cm
· Páginas: 120
· Encuadernación: rústica, solapas, plastificado mate.

*** Envíos gratuitos a toda España

Reviews

No hay ninguna opinión todavía.

Sé el primero en opinar “Cantar de mi mesmu”

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *